ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

nej... det blev inte bara hem och klappa katten i onsdags... det blev äta middag på kåren och steka (sitta i ett hörn) på pluto... bra kväll, många enheter, ingen bakfylla dagen efter... amazing! :)

igår ringde det en snubbe till mig och ville köpa min bil, nu, på en gång! han hade sett den i gävle och tydligen blivit jävligt sugen och ringde för att kolla om bilen var till salu... och det råkar den ju verkligen vara... helt fantastiskt... nu ska jag bara hitta registreringsbeviset... oj oj... han ska titta på den idag och om han fortfarande är sugen ska han komma hit och skriva på papper och ge mig pengar för pärlan...

igårkväll somnade jag på soffan riktigt tidigt med katten tätt omslingrad runt mig... han är rätt kontaktsökande den här kissen... hehe...

ikväll funderar jag på att kanske äta spec.pub på kåren, menyn verkade strålande... men vi får väl se vad kvällen har att bjuda på...

nu ska jag leta registreringsbevis sen ska jag dammsuga upp alla pappersstrimlor som blivit över efter att katten lekt med en massa tidningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback