ny dag, inte mycket nytt...

hade barnvakt i stort sett hela helgen, det var skönt... blev film igårkväll också, gick lite bättre med valen av film... trevligt att träffa tobbe och mattias också, på nåt vis lite skönt med andras problem ett tag istället för sina egna... och det är så skönt att prata med tobbe trots att vi inte ses så ofta, kan förklara hur jag har det på ett helt annat sätt än med andra eftersom han känt mig i snart en evighet...

sömnen är fan det första som strulas till för mig när jag grubblar lite, är rätt drygt men som min sömn ser ut nu är i det i alla fall bättre för att leva ett normalt liv än som det såg ut för en vecka sen...

nu blir det nog frukost och sen är det väl bara att pallra sig ner till skolan. känns som att tempot är galet lågt på kursen jag läser nu, är det jag som inte gör allt jag borde eller kommer smällen komma för alla om några veckor?? ja inte vet jag, blir lite rastlös av det men har svårt att få arslet ur och styra upp andra saker i livet ändå...

himlen är blå och träden är vita! woho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback