så slösar man bort en dag...

sitter och väntar på en kårenmiddag... idag har jag spenderat hela dagen på kåren och "pluggat". vilket betyder ungefär en tiondel pluggande och resten skitsnackande med diverse pluggrymmande studenter... har varit en rätt bra dag ändå faktiskt... haha...

insåg vid tre att jag gärna ville äta på kåren och att jag egentligen inte hade någon anledning att promenera hem mellan, har ju inte direkt nåt bättre för mig hemma... så då satt jag helt enkelt kvar och gjorde inget i några timmar till... nu väntar jag på att fillan ska komma tillbaka från besöket på sjukan. stackars cart har brutit foten jättemycket och väntar på att få bli opererad... hua, är inte avundsjuk...

ja just det, har ju faktiskt varit och simmat idag också, så nåt har jag lyckats göra iaf, även om det var rätt lite aktivt simmande från min sida idag... men ändå...

för övrigt så LÄR brädåkning (eller åkning på valfritt färdmedel ner för snöfylld backe) ske snart! blir galet sugen när snön är som den är nu och när solen tittar fram blir det nästan för påtagligt... om inte annat så kan man kanske klämma in en pulkaåkning i väntan på att tillräckligt många kan samma dag? jag är öppen för de flesta förslag... :)

nu ska jag ta mig till kåren och se om jag hittar någon att ty mig till medan jag väntar på fillan...

Kommentarer
Postat av: Stenram

tänkte bara påpeka att cart kanske inte är med på pulka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback