rubrik

är lite rastlös men samtidigt sjukt ovillig att aktivera mig... gårdagens kårenkaraoke var mycket trevlig och försöket på pluto var ju rätt trevligt det med  trots allt... haha... vaddå lillördag liksom? allt är ju stängt... fool me once shame on you, fool me twice shame on me, fool me three times.....? :)

trots att jag ju i stort sett alltid är omgiven av vänner av något slag så ligger det någon form av ensamhet där och gnager... det är ok, jag mår bra och har det bra och har haft två roliga veckor sen jag kom hem... but still... och det är skönt att hinna vara lite ensam, men är ju så himla van att ha antingen magnus eller johan här i lägenheten med mig... det är lite omställning och ibland blir det så hysteriskt tomt...

idag vet jag verkligen inte alls vad jag ska hitta på... behöver någon form av barnvakt under dagen tror jag... :) nu ska jag äta frukost och kanske hugga in på lite mera dexter... man är ju busy...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte folk som har träffat sina pojkvänner på ett ställe sedan ska klaga på samma ställe =P

2009-02-05 @ 17:23:55
Postat av: mikaela

anonym tyckare som jag antar är stenram?: problemet var ju att vi gick från pluto för att gå till å som var jättestängt, precis som billåbob... så egentligen klagar jag ju inte på pluto även om jag hade kunnat göra det... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback