en torsdag...

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=865922

1, när sånt här står i tidningen vet man att det är mycket på gång i stan
2, hahaha, vilket jävla spån, tur att han har gjort lite detektivarbete och listat ut vem boven är i alla fall...

försökte mig på en tur på stan igår och blev bittert påmind om varför jag aldrig orkar göra det... kläder och kanske speciellt jeans är ju gjorda för 17-åringar eller folk med en 17-årings kropp... självförtroendeboost, fast tvärtom...

börjar fundera på om jag kanske ska försöka få min lilltå röntgad, nu har det gått fyra och en halv vecka sen jag antagligen bröt den och jag kan fortfarande inte böja på den ordentligt... läste någonstans på nätet att det ska ta mellan två och fyra veckor för en bruten tå att läka... har även haft ont i samma fot ända sen jag djungeltrekkade barfota i början av november, kanske är dags att ta reda på varför? så, det var veckans hypokondrihörna...

nu blir det fukost och väntan på att få gå på lektion vid två...

himlen är för övrigt blå idag igen, man blir ju bortskämd... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback