ickepluggning...

jaha... just nu är det en aning snurrigt i huvudet och jag har börjat ta tag i saker som måste tas tag i nu... känns skönt... hade saker varit annorlunda hade den nya information kunnat ta knäcken på mig... som tur är så gör den inte det, men det suger ändå lite måste jag väl erkänna...

igår var det "sen kväll med kåren" och gratis mat inmundigades, även en öl eller fem slank ner bra till det... mycket trevligt! årets semla lyckades jag även klämma i mig och den var goood, trots att de var slut på global living som fick bäst i test tydligen... sen har jag fått smaka på efterverkningarna i magen, men nu börjar det lugna ner sig lite... haha... är verkligen bara värt det med en om året just nu... :)

ikväll ska jag nog bara vara hemma och klappa katten, så att han inte äter upp mer av min elektronikutrustning... haha... han har tuggat sönder min hörlurssladd.. och ja, det är så viktigt för mig att jag måste berätta för alla OCH skriva det på min blogg! :)

fick ett samtal från calle imorse, det var skönt att höra av honom... han verkar ha det riktigt bra och verkar må bra igen... hoppas att det håller i sig och är verkligen glad att han mår bra... om nån missat det så är han i filipstad...

jag borde ha spenderat förmiddagen med att plugga, det har jag inte gjort... alls... har lite svårt att fokusera just nu, men jag lyckades i alla fall skicka in min uppgift i tid igår...

nu ska jag väl göra ett kort ryck innan det är lunchdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback