en vecka till...

jahapp, då var det måndag igen... lördagens plutoexpedition var helt ok faktiskt förstår dock inte hur de tänkte när de tog dit ett rockband (det där med genrer är inte min grej riktigt) och någon form av känd r'n'b-dj på samma kväll... men det blev bra ändå...

igår blev det en till söndag i soffan, dagen bjöd på två filmer, ett axplock av olika serier, en fryspizza och en kladdkaka... otroligt nyttig dag... haha, men till mitt försvar var jag faktiskt igång hela dagen innan i skidbacken!

idag ska jag få lite feedback på min otroligt dåliga jämförelseuppgift och sen ikväll ska jag och tobbe till mariaberget och boxas... tobbe ska kanske börja igen och jag ska prova på... vore kul som fan att börja med boxning faktiskt... får se hur det blir med den saken...

kladdkakan är fortfarande inte slut och det är inte helt lätt att hålla sig borta från den... vetskapen om mängden socker i kakan gör det lite lättare... haha

borde ta tag i saker och ting nu... men det är så himla lätt att inte göra det istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback