vad gör man en söndagkväll??

jahapp... då var veckan slut... hade redan sammanfattat den som bra och gårdagen var också mycket trevlig (som är mitt nya favoritord tydligen). Idag har jag varit och käkat taco på kåren och sen har jag inte lyckats med något mer alls... just nu är jag rastlös samtidigt som jag är rätt trött och snart redo för sängen... skulle vilja kolla på en film men har på något vis inte tålamod till att kolla på film själv... blir för rastlös efter ett tag men jag kanske borde göra ett försök... om jag äter samtidigt brukar det gå hyfsat, så jag ska nog ta och slå till på middag nu snart. igår lagade jag tacoröragrejen med nachos, ska bli fint att slänga i sig... :)

nya kärlekar i musikhyllan (förutom tidigare nämnda maggio) är james morrison med världens skönaste röst och väldigt nyupptäckta (för mig) miss li. jag gillar verkligen att ha en massa nytt att lyssna på. är ju lite svältfödd på den fronten efter 5 månader med samma ipodblandning... ser även fram emot promoes nya svenska som ska komma ut i april, smakproven som går att lyssna på på deras hemsida hintar om bra skit... :)

man måste ju vara lite egocentrerad för att hålla på och skriva blogg, vem är intresserad av det jag har skrivit idag liksom? haha... jaja, jag tvingar ju ingen att läsa i alla fall...

dexter eller film är frågan just nu...

Kommentarer
Postat av: Lina

nä, det är ju inte så tokigt alla gånger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback