en annan dag...

min sömn är lite trasig... nej, det har nog inte med thailand att göra längre... det blir bara fel ibland... somnade rätt sent efter kårenutflykten och vaknade vid sju och kunde inte riktigt få mig själv att gå och lägga mig igen... det var mycket dåligt för nu är jag helt slut men jag verkar inte kunna sova heller... har ett visst mått dagenefterångest, fan vad jag hatar det... blä... kan inte riktigt bestämma mig för om jag borde ha det eller inte... behöver inte bli upplyst om det heller... haha

haha, har simpsons på bredvid och fick precis se hur crazy cat lady blev crazy cat lady... hahaha, sjukt kul...

ska kanske ta mig till min far idag, råkade glömma bort att bekräfta mitt kommande eller ickekommande bara så vi får se om jag fortfarande är välkommen... hehe...

ska slänga mig i soffan ett tag till och försöka söva mig med scrubs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback