ett tag!

ok, det där var impulsartat, konstigt, skönt och lite läskigt... nu får jag väl helt enkelt avvakta och se... (haha, första meningen går ju verkligen att tolka lite som man vill, men det bjuder jag på)

har gnagt lite tankar hit och dit ett tag nu, så det var väl dags att vakna antar jag, fick lite hjälp på traven, det var bussigt...

idag är det fettisdagen och jag ska minsann lyxa till det med en semla... för några år sedan åt jag semlor så fort de fanns i butiken, men nu är det helt enkelt inte värt det eftersom det ju är en ansenlig mängd grädde i en semla. och det är ju kanske inte det nyttigaste man kan klämma i sig heller... haha

nä, nu ska jag väl ta och ta tag i skolan också...

Kommentarer
Postat av: tina

puss på dig!

2009-02-24 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback