motivationslös...

tina och wille bjöd på en mycket bra tillställning utan pensionärsvibbar, securitas kom ju till och med mot slutet! :) framåt småtimmarna bestämde den tappra skara som var kvar att vi skulle fortsätta festen hemma hos mig där det fanns en himla massa mer sprit än vi behövde. lite kaffe, lite öl, lite whiskey och efterfestens klassiska scenario var ett faktum, vi var taggade som fan i ungefär tjugo minuter, sen hann klockan ifatt och vi lugnade ner oss. men det var ändå ett väldigt trevligt sätt att avsluta kvällen på... det fotades en massa men jag har fortfarande inte letat reda på min kamerasladd än...

dagen har spenderats i soffan framför arrested development och nu ska jag hugga tag i en uppgift som ska vara inne imorn bitti. jag är inte skitsugen...

Kommentarer
Postat av: Stenram

som ska vara inne imorgon? va hände med att börja med uppgifter en vecka innan de skulle vara inne? =P

Postat av: mikaela

ehm, ja det som hände var ju att jag faktiskt började med uppgiften en vecka innan inlämning... men sen hann jag inte få arslet ur innan helgen och då blev det kört... :)

2009-02-16 @ 09:45:40
URL: http://mickigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback