världens sämsta student

fy fan vad dålig jag är... skulle ha varit inne med en uppgift imorse, men sitter fortfarande och skriver på den. Är världens minsta uppgift på 500 ord, men tog sån jäkla tid innan jag kom igång idag... Nu går det väl hyfsat men har svårt att strukturera upp alltiohopa till nåt vettigt. Även fast det är dåligt av mig vill jag till mitt försvar säga att uppgiften gicks igenom på lektionen på torsdag eftermiddag, sen hade vi lektion på fredag och så skulle den vara inne på måndag. Lite taskigt med vardagar innan deadline måste jag nog säga... Nu hade jag ju självklart kunnat sätta igång mer seriöst med den innan lektionen, men det kändes svårt. Och jag hade kunnat plugga hela dagen i söndags istället för inget alls, haha... Så jag skyller bara ifrån mig lite...

Idag har jag alltså växlat mellan att plugga och att låtsas att plugga och ikväll ska vi repa och jag ska försöka sätta sången på sista låten. Sen är allt mixat och klart om jag förstått det hela rätt, lovely!

nu måste jag se till att bli klar med den här uppgiften så att jag hinner ner till högskolebiblan och vanliga biblan innan sex... har man det inte stressigt får man se till att skapa sig lite stress istället! haha

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback