vitt

somnade runt ett och vaknade vid nio... i love it! har ju klagat så mycket nu så jag tyckte att det var på sin plats att berätta om mina framgångar också! :)

blev inget örebro igår, kändes för jobbigt efter min brist på sömn så jag tog aldrig tag i det...  hade en rätt seg dag fram till att fillan, cart och gurra kom hit och kikade på film... mycket uppskattat med lite sällskap. filmerna vi lyckades titta på var ju mest bottennapp dock... hehe... har öppnat upp för filmtittande idag också, så med lite tur får jag sällskap här idag med sen...

idag ska jag träffa tobbe som jag inte träffat på minst en halv evighet, ska bli kul... kom på att jag inte lyckats träffa brorsan sen jag kom hem, men vi har ju destomer pratat på msn och i telefon så världens sämsta syster är jag kanske inte... haha...

funderar lite på framtid och höst och lägenhet och allt såntdär som jag just nu inte egentligen kan tänka så långt på, vet inte riktigt hur saker och ting kommer arta sig eller var jag vill vara någonstans...

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, jag menar det. detför är det ju perfekt att "bara" titta på top model först, haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback