back

sådärja... då var man tillbaka... börjar komma tillbaka lite mer än att min kropp fysiskt befinner sig i västerås nu också. har haft några riktigt jobbiga dagar med hjärnspöken av alla de slag. kom tillbaka till en tom lägenhet och slasket, mörkret, ensamheten och bristen på hopp gjorde mig fruktansvärt trött. samtidigt var sömnen helt rubbad efter att ha bott i en annan tidszon i 5 månader... nu börjar lägenheten bli hemtrevlig igen, med lite mysbelysning för att bekämpa mörkret och mina saker som befolkar ytorna igen. slasket är faktiskt utbytt mot lite kyla och riktig snö vilket känns väldigt skönt. livet börjar snart rulla på igen vilket gör bot på ensamhetskänslan, lite i alla fall och jag har fått saker bekräftat som får mig att må bättre. så, det löser sig helt enkelt...

jag har haft en grymt bra resa och kommer hem med nya upplevelser och insikter i bagaget. det har ju gjort att framtiden är lite oviss på mer än ett sätt, men just nu känns det helt ok. framtiden får utvisa var jag kommer att befinna mig och hur saker kommer att stå till...

någon gång ska jag börja använda stora bokstäver igen, men tills jag orkar det får mina eventuella läsare stå ut ändå...
nu ska jag äta frukost, har hållit mig nu i två timmar i alla fall... känns ju löjligt att käka frukost sex på morgonen när man inte har någon tid att passa...

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback