märkligt

konstigt det där med trötthet... mellan typ fem och tio på kvällen var jag skittrött och förstod inte hur jag skulle orka vara vaken särskilt länge till... jag är iof fortfarande rätt trött men tycker om att vara vaken vid den här tiden på dygnet och sitta och lyssna på musik... var hemma hos fillan och cart på den gamla vanliga kombinationen våfflor och vin... :) mycket trevligt... promenerade hem för en liten stund sedan och borde verkligen kasta mig i säng för att försöka hitta någon form av normal dygnsrytm... ska bara lyssna på den och den låten först... hehe...

i torsdags var det disco på kåren som gällde, mycket trevligt det också men idag (fredag) har det varit rätt segt även om jag faktiskt tog mig till skolan för min morgonföreläsning...

mår på något konstigt sätt rätt bra nu...

har upptäckt fantastiskheten i veronica maggio och grannarna lär inte uppskatta min förkärlek för att hitta några favoritlåtar att köra om och om igen och skråla med... men det får de leva med... haha

nu är det nog dags faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha samma sak för mig med Maggio! Grym är hon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback