dricka latte och blogga

det är väl det man gör i stockholm en lördageftermiddag... Sitter och väntar på att om några timmar bege mig ut till Vässarö och preppa lite inför kollo... men i väntan på att få ge mig iväg har jag parkerat mig på en uteservering vid gullmarsplan... Jag är inne på min andra latte nu, har suttit här ungefär hur länge som helst så jag kände mig lite tvingad att konsumera mera för att kunna motivera att jag sitter kvar... hittills har jag roat mig med att läsa Cosmopolitan noggrant, som man gör när man dricker latte på en uteservering...

har varit rätt dött på bloggfronten från min sida ett tag nu, har både haft fullt upp och även helt enkelt inte orkat skriva... under tiden har jag hunnit med att jobba en period på kollo och åka till tyskland på festival... fusion, det som händer på fusion stannar på fusion, men jag kan säga att det var helt grymt! :) såg ett gäng grymma band, hade kunnat se ännu fler, drack ett gäng billiga tyska öl, hade nog inte kunnat dricka så många fler; och för att ta saker i fel ordning: gjort köpenhamn på en dag, nästa gång tar vi med oss en skåning. Ja, inte vet jag vem som blev klokare av den där informationen, men det är i alla fall i stora drag vad jag sysselsatt mig med.

Någon gång ska jag orka ta hand om min bloggdesign också, men det får bli ett senare projekt, det får se ut som det gör ett tag tll, håll ut! :)

beger mig som sagt ut till vässarö för kollojobb och blir kvar där till och med den 16 juli, sen gör jag en snabbvisit i västerås och packar om väskan för att morgonen efter ta mig till Bromma flygplats och vidare upp till Norrland. Pappa tar med sig alla sina barn och ska visa oss lite om sin barndom... Blir nog riktigt mysigt tror jag. Efter det är jag hemma några dagar för att sedan bege mig till Gotland för sista kollosvängen för sommaren... Sen var det helt plötsligt höst och skola igen, hoppsan...

Kanske är lika bra att avsluta här om någon ska lyckas orka sig igenom det hela...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback