torrt som fnöske

jodå, har ju återigen varit lite torka här på bloggen... jag blir så bitter när det inte går att mobilblogga så nu är jag lite otrogen mot min gamla vanliga blogg med min twitter... den är mycket mer tillmötesgående tycker jag... www.twitter.com/mickigan

just nu befinner jag mig i alla fall ute på gotland och jobbar kollo... här kommer jag att vara fram till och med den 17e augusti, eller om jag ska vara lite realistisk, den 18e. har inte en chans att komma hem om jag åker med barnen den 17e så det får bli att stanna och stänga gården och sen ta mig hemåt dagen efter...

ser fram emot att komma hem, för då ska jag och gurra åka iväg en sväng och gömma oss från omvärlden i två nätter... ska bli grymt! och efter finns det planer på att fira in min födelsedag och att vinka av gurra som drar utomlands snart. så helgen efter att jag kommit hem kommer det att vara någon form av kräftstohej hemma hos mig. kommer nog ett facebookevent om det också så småningom, men jag slänger ut en förvarning här! :)

nu ska jag ta en dusch sen ska jag försöka somna så fort som möjligt så att jag är i fas efter ledigheten till skillnad från sist när jag var ledig och inte kunde sova alls nästan...
 
ja just det ja! fick fantastisk post idag! tack tack tack! :) nu vill jag även passa på att flagga lite för att det är sjukt kul att få post, så om man känner att det kliar i brevskrivarnerven är det helt ok att plita ner en rad eller två, eller varför inte packa ihop ett litet paket med små presenter (typ godis, hembakta bullar, ja ni förstår) och skicka iväg... haha, jaja, det var värt ett försök i alla fall... :) addressen kan man få om man frågar...

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback