bra skit

har haft en sjukt bra dag idag... jag lämnade ön vid tio imorse och gurra mötte upp mig på fastlandet med bilen full med fika och lunch... efter det har vi planlöst glidit runt och hängt och fikat på olika ställen i stort sett... fastlandsdagen avslutades med lite intrång på Grisslehamns havsbadshotells ägor och sen en pizza och glass till efterrätt.. jo, det var fint... :)

nu är jag tillbaka på ön och är fortfarande ledig men det är ju inte helt lätt att hålla sig utanför vad som händer i verksamheten... mycket i rullning just nu... men jag  håller ut till imorn eftermiddag, då borde allt vara tillbaka som vanligt igen... så gott det nu går...

är så himla trött, ska se till att försöka sova tidigt idag, men har just nu en stark känsla av att det inte kommer att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback