helg mitt i veckan

hade en mycket bra helg ute på vässarö med kolloplanering i solen för hela slanten!

igår blev gamla lägenheten städbesiktad och jag lämnade in nycklarna, mycket skönt. killen som skulle flytta in från 1 juni har dock inte betalat hyran än, känns inte alls bra... har egentligen uppsägningstid till 1 juli, men han som fick lägenheten ville flytta in från 1 juni sa han när han var och tittade på den... jag håller tummarna för att det här kommer att gå vägen...

i övrigt spenderades dagen i stort sett i vasaparken...otroligt skönt! :) lunch från red chili, så småningom glass och, som pricken över i, några öl också under eftermiddagen... vi turistade lite också och besökte domkyrkan... under kvällen blev det grillning här på min innergård... en sjukt bra dag faktiskt...

idag har jag tvättat och ätit scones... resten av tiden har spenderats i sängen... haha... sjukt trött... men en mycket mysig dag i alla fall... :)

imorn (eller kanske ikväll) måste jag verkligen sätta fart med verkligheten igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback