jobbigt jobbande

nej.. inte direkt... har jobbat på fortet idag... kom inte in en enda kund under hela tiden jag satt här, så nu stänger jag igen butiken och drar härifrån...

jag har ju i alla fall lyckats göra om min blogg, tur att man gör nytta...

skatteåterbäringen har kommit och jag är överlycklig! min ekonomi var på nivån att jag fick välja mellan personlig hygien eller mat... men nu jävlar blir det både och! och en öl kanske... :) ska ner på stan och äta lite snart och fira med en öl... ska iväg till trosa imorn under förmiddagen, så särskilt mycket mer än en öl blir det faktiskt inte...

tjo!

Kommentarer
Postat av: Ida

Uu, den ser inte bra ut i firefox! :(

Postat av: Stenram

jag håller med Ida! det mest uppenbara är mellanrummet mellan den vänstra kolumnen och inläggen... inte bra!

2009-06-10 @ 22:48:24
URL: http://stenram.blogg.se/
Postat av: mikaela

det är samma i explorer, vet inte hur man fixar det och hann inte lista ut det när jag satt och pillade...



är det nåt förutom mellanrummet som är knas? har bara explorer på min dator och på fortet...

2009-06-11 @ 19:21:53
URL: http://mickigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback