lite ynklig

var nog inte helt obefogat att jag var så trött hela dagen igår, har varit likadan nästan idag... så det är nog någon form av sjukdom jag har, alltså typ en förkylning... imorse kände jag mig seg som fan och tänkte att det måste bero på inaktiviteten igår så jag bestämde mig för att bege mig ut och springa... en idé av de sämre slaget kan jag säga såhär i efterhand... var sjukt segt att springa och jag var tvungen att gå flera gånger och till sist avbryta några hundra meter innan jag var hemma för att jag verkligen inte kunde andas längre trots astmamedicin och lågt tempo...

efter min lilla joggingtur har jag fortsatt att vara helt slut hela dagen och haft så sjukt ont i huvudet, nacken och ryggen... buhu, stackars mig... har inte lyckats plugga någonting alls, blä...

nu ska jag fortsätta titta på teve, har givit upp försöken att plugga...

Kommentarer
Postat av: Stenram

haha, de e bara för att jag börjar bli frisk nu!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback