blä

jag känner mig verkligen helt dum i huvudet just nu... jag kan verkligen inte det här med att plugga historia... jag läser och antecknar och allt blir liksom bara en enda röra i huvudet... nej, tacka vet jag grammatik och litteratur... haha... hade inte anat hur rätt ämnen jag valt efter mina begränsade hjärntillgångar förrän nu när jag inser att jag verkligen inte fixar att få in så mycket fakta som ska in i mitt huvud... om jag lyckas krysta fram några poäng på uppsatsfrågan tycker jag väl att det borde vara lugnt och att jag kanske inte ska behöva kugga, men just nu känner jag mig faktiskt bara värdelös och dum i huvudet... blä...

kanske kan sträcka mig till att en del av min uppgivenhetskänsla kanske faktiskt kommer från det faktum att jag just nu råkar vara lite sjuk och hängig, men det kanske bara är en undanflykt...

jag är inte ens nervös, jag är bara uppgiven... ska bli skönt att slippa tänka på allt det här nu i helgen och bara koppla in kollotänket istället...

Kommentarer
Postat av: Ida

Tror du kommer fixa tentan! Jag har då aldrig märkt ens en antydan till ointelligens hos dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback