dagen som försvann...

ojojoj... vilken efterfest! :) min plan för gårdagen var att äta specpub på kåren, kanske dricka en öl eller två och sen typ dra mig hemåt... men icke... blev utgång, ja, pluto igen.... haha, någon form av rekord tror jag denna vecka. vid ett fick jag nog och gick och mötte upp ida, jeppe och jonas på billobob... det var trevligt, vi var nog nästan sist ut och kände oss inte färdigfestade utan beslöt oss för att köpa lite mat och lite folköl och fortsätta hemma hos jonas... det kan nog ha varit det bästa beslutet på väldigt länge. vi hade sjukt kul och en del bildbevis har ju dykt upp här på också... hysteriskt kul kväll iaf...

somnade väl runt sju och fick mess av ida kvart över ett och kom på att jag hade tvättid 13-16... verkligen kul... det tog mig i stort sett hela dagen att bli människa igen och klockan nio var det dags för bio. män som hatar kvinnor, verkligen bra faktiskt... jag har ju inte läst böckerna än, fast alla säger att man ska... har bara inte blivit av än... ja just det ja, jag hade tina och wille över på kladdkaka och te och var nog ungefär den bästa värden i världen... eller kanske inte... men jag bjöd ju faktiskt på fika i alla fall! :)

nu är det nog dags att sova, vill gärna kolla på nåt, men jag vet ju att jag kommer att somna i soffan fortare än kvickt. har fortfarande inte bestämt mig för om det är värt det... haha

dagens musiktips: syster sol - dömd att bli bedömd... sångerskan i livelihood har släppt singelplatta, mycket trevligt, inte det bästa ever, men fortfarande väldigt väldigt bra! i april släpper promoe på svenska, ser fram emot det!

jaja, over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback