finally!

sådärja, nu har jag fått prova på boxning... det var så himla skönt att få träna lite och använda mina stackars knappt existerande muskler... :) jäkligt rolig och bra träning var det... på torsdag är det dags igen... mycket trevligt! ska bli spännande att se vilka muskler jag inte har träningsvärk i imorn... haha...

förutom träningen så har jag väl egentligen inte lyckats med särskilt mycket alls idag... pluggade ett tag mot slutet av dagen men innan det var det mest snackande... imorn blir det simning igen och då ska jag väl förhoppningsvis komma igång lite tidigare eftersom jag ändå kommer att befinna mig på rätt plats...

nu ska jag ta mig en dusch så det blir gjort också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback