huu...

tenta idag, kommer antagligen gå åt helskotta...

var och kikade på lägenheten igår och jag är jättesugen på att få den... ljus och bra och fräscha vitvaror... ingen balkong dock, men jag tar väl egentligen vad som helst... hehe... jag har i alla fall tackat ja till den, så nu är det bara till att hålla tummarna till nån gång nästa vecka!

nu blir det plugg, plugg, plugg... alla vet väl att man lär sig mest de sista panikpluggartimmarna, eller hur var det nu? hehe... är den där jävla uppsatsdelen på tentan som gör mig övertygad om kuggandet, så jag måste verkligen ta tag i det nu...

flyr för övrigt stan i helgen och ska ut i skärgården på föreståndarhelg, ska bli mysigt...

Kommentarer
Postat av: Lina

skaru flytta från viksäng?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback