jag överklagar

har skitont i huvudet och vet inte varför... brukar inte få ont i huvudet om jag inte har slarvat med att dricka vatten eller sträckt nacken eller nåt... så jag vill överklaga!!

var iväg och tränade igår igen och det var trevligt och sen blev det en lugn kväll med tidig sänggång... skönt...

snart ska jag ner till skolan och försöka hitta lite information för att kunna hitta och besvara en fråga till på måndag och efter det blir det lektion... ikväll blir det kåren och innan det förfest hos fillan och cart, ska bli trevligt! :)

imorn fyller tina år och vi ska fira med att gå på arosfortet och sen dricka öl... mycket bra! ska bli kul som sjutton...

nu ska jag fixa matlåda och dra mig ner mot skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback