lägenhet och lite så...

woho, jag har fått en lägenhet... hade ju en på g på karlfeldtsgatan genom aroseken som jag trodde hade gått till någon annan eftersom det hade tagit så lång tid... men så fick jag tag på dem på aroseken idag och fick beskedet att han som stod först i kö hade tackat nej och att jag stod nästa i kö... så under eftermiddagen idag har jag varit nere och skrivit på kontraktet... mycket trevligt! :)

har varit och pluggat i skolan idag och under eftermiddagen gick jag hem för att ringa några kollosamtal... nu är planen att jag ska ta mig ner till kåren och äta middag vid sju... är helt sjukt trött och skulle helst av allt bara gå och lägga mig, men jag tror att det är en bättre idé att hitta på nåt istället, annars kommer jag aldrig kunna hålla mig vaken till en lagom sänggåendetid... :)

 

Kommentarer
Postat av: Lina

gratulerar till lägenheten! trist att du måste packa å greja. så jäkla drygt att flytta på gund av att man måste ta med sig en massa saker :P

Postat av: Tina

Grattis =)

2009-04-01 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback