ledig?

idag är jag nog helt ledig... lyckas inte hitta kursplanen för nästa delkurs som startar på onsdag... så jag får helt enkelt ta och slappa lite idag... :)

helgen som gick var mycket trevlig, får ut så himla mycket av att vara ute i skärdgården sådär, sjukt fint... har dock ätit hela helgen och typ bara suttit ner, förutom en mycket bra promenad i solen en av dagarna... ikväll ska jag haka på boxningen igen, var sjuk och upptagen förra veckan, men ska fan inte börja banga på boxningen... jag gillar ju verkligen det och det är bra träning... mina träningskamrater verkar ha droppat av, men vi får väl se...

min mamma flyttar nästa vecka och ville bli av med sina katter under tiden, så nu är jag kattvakt igen... men hennes katter är inte lika krävande som calles... :) just nu vet jag ärligt talat inte ens var de är, men de kan ju inte direkt försvinna i en lägenhet...

har haft så himla jobbigt med min mage nu senaste veckorna och vill försöka ta reda på vad det är som skapar reaktionerna hos mig... så jag fick ta ett blodprov ute hos mamma för att ta reda på hur det ligger till med laktosen och kolla om det kanske är gluten också... dock är jag rätt tveksam till glutenmisstanken, känns som att jag borde vara med påverkad då... men är ju bra att veta hur det står till i alla fall... mamma skickade även en remiss på röntgen för min vänsterfot som jag har haft ont i nu i fem månader och för mitt knä, för att kika hur det ser ut egentligen...

nu ska jag hoppa till soffan och vila lite... tuff dag... :)

Kommentarer
Postat av: Stenram

kan inte din morsa fixa lite bra remisser åt mig också? eller möjligtvis påskynda min remiss på för allergitest? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback