näe

jag orkar ju inte skriva nåt egentligen, men nu gör jag det ändå...

men, det börjar ordna upp sig... med lite allt möjligt faktiskt... ska bland annat på lägenhetsvisning imorn, och kommer väl antagligen inte få lägenheten men det betyder ju i alla fall att jag finns bland de som räknas som vettiga i arosekens listor... och det är bra... är en lägenhet på skallberget, vore mycket trevligt att få den, men vi får väl se hur det går...

har varit lite sjuk och ynklig några dagar och hoppas på att jag kommer att må bättre imorn när jag vaknar... sov en massa timmar i natt men nu vill jag bara falla i idé ändå...

har tenta på fredag och försöker väl förbereda mig så gott jag kan... vet dock inte riktigt hur det kommer att gå, är ju liksom världens bredaste ämne... och andra utkastet på min tidigare nämnda fråge-uppgift ska in imorn eftermiddag, hoppas att pluggandet med den går smärtfritt...

nu ska jag kasta mig i soffan ett tag och försöka undvika att somna där... hehe...

man vänjer sig fort...

Kommentarer
Postat av: Stenram

grymt! tycker det låter bra att flytta hit, då kan vi ha många bra grillningar med mycket kött i sommar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback