segt...

är lite lätt seg i huvudet just nu... uppe och simmade sådär tidigt igen och sen har jag suttit i dagpuben med min historiabok hela dagen... hann ju inte läsa något igår eftersom jag jobbade i motvind med min engelskauppgift, så det var mycket som skulle läsas idag... sen avslutade jag som så många gånger förr med en kårenmiddag, dock utan öl om någon skulle bli orolig... :)

imorn ska jag ha handledning (är det en vettig översättning på tutorial?) om min stackars framkrystade fråga... vi får väl se hur det går... börjar även inse att jag snart har tenta och att det här ämnet är helt enormt, så jag hoppas att hela englands och usas historia går att trycka in i min hjärna innan det är dags för prestation nästa vecka...

för att få groupies krävs att man får synas...
hjälper de flitiga pojkarna lite på traven här... :) verkade ju som att många i truppen var på plats och inte på någon form av fika... hehe...

igår kände jag någon form av bitterhet... eller mest en fundering på hur folk är funtade, är mest fundersam över hur man tänker när man inte fattar effekten av sina handlingar... idag är jag inte särskilt bitter längre, det blir som det blir och jag känner mig inte särskilt drabbad så orkar inte engagera mig i det hela...

nu ska jag ignorera att jag inte läst klart riktigt allt inför imorn och slöa ett tag på soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback