tröttma

trött och hungrig... sitter och väntar på att min far ska ringa, han kommer förbi stan en sväng och ville käka lunch med mig och calle... lite gratis lunch tackar man inte nej till... :) ska egentligen läsa macbeth nu, men kan inte koncentrera mig för jag är så hungrig... blev inte riktigt nån frukost i tid imorse så när jag väl skulle äta vid elva ville jag ju inte äta mig för mätt och inte vara hungrig när man ska ner och äta på stan... så nu sitter jag här och längtar efter lunchen...

har fått reda på att jag kommer att få en ordentlig summa tillbakapå skatten i sommar, vilket är väldigt uppskattat... har gått ett tag och varit lite orolig över min ekonomiska situation med nån dubbel hyra och andra jobbiga utgifter... men nu verkar det lösa sig... och så ska jag antagligen, med mycket hjälp från ida och liten arbetsinsats från mig själv, lyckats få extrajobb på fortet... lite extra pengar i fickan varje månad ser jag verkligen fram emot..

håller på för fullt och letar lägenhet nu, går väl sådär, men fick tips av pelle om att det fanns lägenheter lediga där han bor... ska ringa till bostjärnan igen i nästa vecka, de var tydligen lite underbemannade nu och kunde inte hjälpa mig... så jag får snällt avvakta...

igår fyllde stenram år och han och lillan bjöd på ett bull- och kakbord värdigt vilken mormor eller farmor som helst... helt grymt! sen åkte vi ner på kåren och lyssnade på vi 3, de är faktiskt riktigt duktiga... kan dra igång en publik som fan trots att det inte var så mycket folk där... är för övrigt lite förundrad över folk i allmänhet just nu, vi får väl se hur det slutar... haha

ikväll ska jag jobba på kåren och imorn bär det av till örebro för badande på gustavsvik, mycket trevligt... jag får hoppas att jag lyckas undvika att simma in i några väggar den här gången... haha

nu ska jag fortsätta min bostadsjakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback