en tumhållardag...

fan också... teknikprylarna i mitt liv har verkligen bestämt sig för att strula just nu... värst är min mobil där joysticken bara fungerar ungefär var tionde tryckning... sjukt frustrerande och jag har ingen lust alls att köpa en ny telefon bara av den anledningen... förutom den så har musen till datorn börjat strula, där tror jag dock att ett simpelt batteribyte borde hjälpa... den gjorde dock att det inlägg jag hade börjat på för ett tag sedan försvann... surt...

är sjukt långsam på att komma igång på morgnarna... kommer upp i hyfsad tid och äter frukost och sen händer det inte mycket mer förrän jag verkligen måste... idag måste jag vara hemma tills posten kommer för att se om min bilregistrering dyker ner i brevlådan idag... om den kommer blir jag nämligen av med bilen idag... verkligen skönt...

ja, inser ju att vi är fler som går på repeat... men varför skulle jag ha ensamrätt på det liksom?

har en rätt märkbar träningsvärk som jag hoppas försvinner till imorn eftersom det är nybörjarträning då igen...

letar lägenhet nu, finns lite lediga ettor som verkar bra på viksäng, skallberget och i stan... vore ju helt grymt om någon av dem skulle vilja tillfalla mig... :) om de inte gör det får jag ta och börja ringa runt lite, vet ju att de mindra bolagen har lägenheter som aldrig kommer ut på hemsidorna... avvaktar dock lite till innan jag säger upp lägenheten tror jag...

nu borde jag komma fram till vad jag vill skriva om till min uppgift som ska vara inne på måndag... vill inte plugga hela helgen... men vi får väl se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är knepigt det här med startsträckan. Jag går upp sju varje morgon men får inget skolrelaterat gjort förrän bra mycket senare... Förstår mig inte på mig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback