då börjar vi om igen då...

igår var en bra dag,  lyckades dammsuga och städa lite i lägenheten och sen inmundigades en mycket bra lunch tillsammans med christian innan det var dags för rep där vi drog av lite gammalt och knåpade på lite nytt, mycket bra! kvällen avslutades som vanligt just nu med en film... taken, bra men lite väl klyschig på sina ställen... ja just det ja, fick prata lite med johan igår också, var kul, fan vad jag saknar honom... jag hoppas att han dyker upp här i sverige i april för att stanna...

idag ska jag läsa historia och försöka komma igång med en uppgift som ska in i början på nästa vecka och förhoppningsvis får jag också prova på lite boxning ikväll... jag håller tummarna för att tobbe har lyckats köpa nya skor i veckan, men om jag känner honom rätt har han en massa bra anledningar till varför han inte gjort det... haha...

jävlar vad det brinner i det här landet just nu, vad är det för fel på folk??

ska väl ta och duscha av mig, klä på mig och ta mig ner mot skolan om det ska bli något gjort idag... kanske knåpa ihop en matlåda också, för ekonomin just nu är ju inte helt toppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback