uppsats (i min uppgift och bloggen)

nu är jag äntligen klar med min uppgift som skulle ha varit inne imorse... har nog lyckats berätta om den för ungefär alla jag känner... har haft såna jävla problem med den, men nu är den inne i alla fall... bara att hoppas på att den var ok också... men det var bara ett första utkast och på onsdag har jag tutorial om den...

har ju inte uppdaterat här på några dagar... kåren i fredags var bra, trevlig förfest, trevlig kårenkväll, trevlig dag efter... haha... var inte bakfull men sjukt seg och fick inte ett skvatt gjort på den här uppgiften jag nu äntligen lämnat in... lagom till att jag piggnat till och lämnat ifrån mig katten tillbaka till brorsan var det dags att intaga alkohol igen... :)

kvällens aktivitet var arosfortet på tinas ära. hon fyllde 25 och vi firade med att röra lite på fläsket på arosfortet... mitt lag var sämst, haha, men det var roligt ändå... efter det körde vi barrunda... nja, alltså planen var ju att gå till nåt bra ställe och dricka lite öl... men det enda bra stället i den här stan (billåbob) visade sig ha någon form av privattillställning och öppnade inte för allmänheten förrän vid tolv.. först försökte vi med tabaszco, men där var det helt knökfullt, så vi gick till pitchers där det var nästan knökfullt och typ bara 18-åringar och värsta discodunket... mycket skumt... efter en enhet var där och uppsamling av diverse folk som varit hemma och fräschat till sig begav vi oss till billobob... där hade temat varit vitt så alla var vitklädda och stämningen var oskönt snobbig... det velades en del fram och tillbaka och sen togs beslutet (vem tog det egentligen?) att vi skulle gå vidare... vi hamnade på å till slut i alla fall och där var vi ett gäng kvar när krogen till slut stängde... bra men lite knasig kväll...

igår försökte jag plugga men blev meddragen (mycket frivilligt) på skridskoköparutflykt med fillan och cart... nu är jag ett par skridskor rikare, yeah! sen försökte jag plugga några timmar, eller jag pluggade faktiskt det var bara att det gick rätt dåligt... vi var ju tvugna att provåka vrålåken, så på kvällen blev det en tur till hakonplanen som var snöfylld och trög, men det var nog lika bra! så fick man känna in sig lite eftersom det ju var ett tag sen man åkte sist (förutom de 5 minutrarna på folke)... under kvällen försökte jag fortsätta plugga, men det gick nästan lika dåligt det...

så, idag har jag äntligen knåpat ihop den där förbannade uppgiften och skickat in den, dock flera timmar försent, så vi får väl se vad som händer...

nu ska jag boxas!

ja just det ja... äh, vet inte riktigt vad jag ska skriva... kanske kan formulera nåt bra och kryptiskt nån annan gång...

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, VEM tog beslutet? Helgens mysterium.

Postat av: mikaela

jag diskuterade saken med jens och sen hittade vi ju dikert och när jag skulle sätta mig igen var vi tydligen på väg... haha... jaja...

2009-03-10 @ 22:04:44
URL: http://mickigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback