knasigt väder...

sol och gråa moln... skumt... fick i alla fall sällskap av strålande solsken på vägen hem från tågstationen idag, fantastiskt! just nu är det faktiskt riktigt fint härutanför trots att molnen faktiskt är gråa...

igår blev jag av med min bil, woho! fick den såld till slut även om snubben började jiddra när han kom och mötte upp mig... det var jäkligt skönt... kvällen spenderades på kåren och jag lyckades undvika pluto den här veckan haha... var tydligen fett med drag där igår, eller nej vänta, tvärtom! :)

idag har jag varit iväg till eskilstuna på lektion och fick reda på att jag verkligen inte är den enda som inte har fått kläm på den där uppsatsfrågan jag ska besvara till på måndag... uppgiften är så otroligt tight och samtidigt enormt bred... haha, det är logiskt, jag lovar! :)

snart ska jag iväg och boxas igen... har fortfarande träningsvärk i låren sen sist, får se hur det går... hehe... jag är i alla fall jävligt sugen och känner att det är helt perfekt träningsform och upplägg för mig... två gånger i veckan med möjlighet att träna mer så småningom...

dags att byta om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback