lunchbloggning

jahapp... har sjukt mycket att göra den här veckan... vet fortfarande inte riktigt om det kommer att gå ihop... jag håller tummarna och biter ihop...

nästa fredag har jag inlämning av min sista hemtenta för terminen, sjukt skönt ska det bli! sen är jag ledig en vecka innan jag åker iväg och jobbar en period på kollo.

nu är jag i alla fall helt inflyttad även om jag fortfarande inte hunnit packa upp allt och hitta förvaring för allt...

det jag saknar i lägenheten nu är:
-ett stycke dammsugare
-två stycken gardinstänger

har man extra av något av detta hemma i någon källare får man gärna dela med sig... :)

nu ska jag iväg och lämna bilen hos min mor innan jag tar mig ner till skolan för lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback