snart så

ska snart iväg till gamla lägenheten och göra det sista. ska kasta ut mitt gamla köksbord, svabba golv och ta med det sista jag hittade i skåpen där borta. på måndag ska jag förhoppningsvis göra städbesiktning och sen är jag av med den lägenheten... ska bli väldigt skönt att slippa stressa mellan lägenheterna och äntligen vara helt klar med flytten...

sen bär det av till stockholm med slutdestination Vässarö, ska bli jättehärligt att komma ut dit!

i nästa vecka har jag bara en hemtenta som ska skrivas eftersom jag missade tentaanmälningen på tentan på onsdag... surt som fan, men har kommit över det lite och ser det som att belastningen den veckan sjönk lite... men, ja jävligt orutinerat att missa det...

den här veckan har varit dryg som fan och i början av veckan såg jag knappt hur den skulle kunna sluta väl. då såg jag även planeringshelgen på vässarö som ett litet hinder, men nu känns det bara skönt att få komma bort dit...

nu ska jag packa ihop datorn och förbereda mig för avfärd mot viksäng... sista hindret den här veckan är ju faktiskt inte avklarat än, man ska inte ropa hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback