blä

ont i alla muskler i kroppen, osugen på mat men borde laga mat. Somnade typ aldrig i natt, hade ont i huvudet och mådde illa. När jag äntligen somnat och klockan ringde bestämde jag mig för att vara hemma sjuk från VFUn idag och lyckades sen sova ända till 10. Ni vet när man somnar och tror att man vaknar bara några minuter senare och så har det gått flera timmar. Trodde egentligen mest att jag var trött och att jag kanske egentligen borde ha pallrat mig iväg till skolan. Men just nu börjar jag ana att jag kanske gjorde rätt i att stanna hemma ändå... Får väl se imorn om det är bättre eller sämre. Som sagt så borde jag verkligen laga mat nu, men är så långt ifrån sugen både på själva lagandet och ätandet. Gnäll, gnäll, gnäll... Ja ja, nu är jag färdiggnälld för nu i alla fall... Ska väl parkera mig i soffan ett tag och kika på nåt otroligt spännande program om plastikkirurgi eller liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback