just det

en blogg har jag ju också! :) Lite glest mellan uppdateringarna nu igen... Skyller på att jag är på VFU och är alldeles för seg när jag kommer hem för att ha nåt vettigt alls att säga. Det har jag ju inte riktigt nu heller, men kände att det var dags!

Den här helgen ser ut att bli lite livligare än förra på de flesta vis förutom jobbmässigt. Jobbar bara ett pass men har festligheter planerat till både ikväll och imorn. Planerat och planerat, ska dricka lite öl och kanske gå på kåren ikväll, kanske inte är någon värstingplan... Men morgondagskvällen är i alla fall planerad såpass att jag ska på inflyttnings/födelsedagsfest hos Jonas och Sandra (hos Jonas).

Nu borde jag verkligen ta tag i mig själv och gå ner till affären och handla tomater. Har varit sugen på greksallad hela dagen (som vanligt), men kom hem och insåg att jag inte hade tomater hemma... Surt! Så nu ska jag pallra mig iväg så att jag kan fräscha till mig lite och åka hem till Hinken så att det blir lite fart på den här kvällen.


over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback