okej då...

jo... Måste medge att jag är lite trött... Och att det hade varit skönt med helg. Eller, ja, helg är det ju vare sig jag jobbar eller inte. Men hade varit skönt att få vara hemma och slappa lite i alla fall. Har haft en bra vecka hittills i alla fall. Efter min sega dag i måndags ordnade det upp sig och jag har mått mycket bättre. Igår hade vi lite after work jag och de som är i "mitt" arbetslag på skolan. Det var mycket trevligt, det börjades i tid och vid åttatiden var det dags att börja resan in mot stan. Svängde förbi Hinken en stund och hällde i mig vatten när jag insåg att det nog var ett måste om jag ville vara pigg och kry idag. Mattan och Hinken drog ner mot stan, Maran klättrade ner i sin grotta och jag begav mig hemåt efter någon timma. En trevlig kväll och jag klämde in nästan rätt antal timmars sömn.

Idag har det varit en bra dag på fortet och jag skickade hem min kollega för någon timma sen när det kändes lugnt och bra, så därför törs jag stå här och blogga utan risk att bli läst över axeln. Imorn vid 10 är det dags att infinna sig på fortet igen och just nu är jag ärligt talat inte särskilt sugen... Ikväll blir det lugnt, är tokpank också, så det finns väldigt många anledningar att åka hem, äta middag och sen dega bort kvällen i soffan... Så får det bli!

Bara en timma kvar nu, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback