segt

alltså vaddå, vad är det här för lördag? Är och jobbar på fortet, har varit en rätt rolig dag faktiskt, ganska mycket folk men bra flyt. Igår blev en otroligt lugn kväll, tränade, åt middag, spelade tv-spel (har insett att det faktiskt finns spel i den där x-boxen jag har till låns), drack vin och åt grönsaker med dip. Jag hade en trevlig kväll med mig själv helt enkelt. :)

Och idag då, som sagt, har jag jobbat på fortet och än så länge är min kväll helt och hållet oplanerad. Känns sådär. Ska jobba imorn så jag har inga planer på att supa skallen i bitar, men något vore ju skoj att hitta på iaf. Brukar ju alltid vara någon som har någonting på g, men idag har min mobil varit helt tyst. Det går säkert att hitta något att göra också genom att söka runt lite om vad folk har för sig, men har inte bestämt mig för om jag är riktigt så angelägen än... time will tell som klyschan säger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback