trött

ja, idag är jag trött. I kroppen, men också så jävla trött på mig själv. Att jag inte har tagit tag i saker idag, saker som man faktiskt kan göra även fast man känner sig krasslig, typ skriva rent intervjufrågor inför min uppsats, diskat och städat undan lite härhemma. Och jag är trött på mig själv för att jag har kastat in handduken om att lyckas med någon av de där grejerna nu ikväll, trots att klockan bara är halv sex... Jag hade ju chansen idag, att faktiskt jobba in lite av det jag vet att jag inte orkar på kvällarna efter att jag har varit på skolan.

Nej, idag är fan inte en bra dag. Känner mig så jävla värdelös rent ut sagt... Känns som att tiden går rätt snabbt nu, på gott och ont. Är ju helt grymt att det typ snart är jul, men innan det är det ju en hel del som ska avklaras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback