confession

ok, jag erkänner. Jag har börjat läsa en massa bloggar av folk jag inte känner, bland annat Alex Schulmans blogg och han skrev det här fantastiska inlägget. Kunde inte ha sagt det bättre själv! Vädergubben på fyran sa iof precis att molntäcken KANSKE skulle börja lätta upp idag... Mitt liv kommer inte att vara fulländat förrän jag har hittat en lösning där jag slipper att spendera den helt overkligt långa hösten varje år i Sverige...

Ja ja, nog om det. Idag har jag lektion i forskningsmetodik hela dagen, med handledning. Jag hoppas att det inte kommer att vara traditionell föreläsning hela dagen och att jag kommer att kunna smita iväg och panikplugga till min tenta. Jag börjar inse mer och mer att jag nog inte kommer att fixa tentan den här gången heller... Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback