man kan ju undra

alltså, jag vet inte riktigt vad jag bör skriva och inte skriva och för vems skull jag egentligen borde hålla tyst... äh, jag kan väl sammanfatta det hela med att det egentligen kvittar men att det just nu känns mycket märkligt och onödigt... jag är faktiskt lite lätt förvirrad om jag ska vara ärlig... och kommer på riktigt att sakna hans syster lite...

nog om det... Idag har jag äntligen lyckats träna lite. Jag var på yoga nu ikväll och det var riktigt skönt, få stretcha ut, samla tankar och arbeta kroppen lite.

Det här är en bra vecka tror jag, inte så många lektioner, möjlighet att läsa ikapp lite, ork att träna igen, lite jobb och förmodligen lite festlighet till helgen... Jo, det känns bra!

Idag har också varit en bra dag, läst lite, tränat lite, fått skypa och bokat en resa till Idre i vinter. Kommer att bli grymt tror jag! Så har jag två saker att se fram emot under vintern. :)

Nu ska jag fixa lite av världens bästa te. Pressar ingefära i vitlökspressen, blandar med citronhonung och kanel i en kopp och sen på med vatten... mmm :) ingefära, citrusfrukter och honung ska ju vara bra mot förkylningar, vet dock inte hur effektivt det varit den här veckan dock, men gott är det i alla fall... hehe

tjipp!

Kommentarer
Postat av: Stenram

idre? där har man varit många gånger.... när det varit sommar, d'oh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback