en frälsning?

om jag trodde på gud skulle jag prisa honom/henne/den/det nu! Min bakfylla börjar nämligen släppa och jag börjar känna mig som en människa igen. För tidigare idag har jag mest liknat en liten blöt fläck och kämpat för att låta pigg och glad när jag pratat med kunder på fortet... Vilken dag! Detta har jag lyckats äta och dricka hittills: ett ägg, ett glas juice, en banan och en tugga paj. Jag har jobbat sen 10 imorse, det är ju ett under att jag inte har svimmat mitt framför ögonen på nåt barnkalas! Men nu börjar jag som sagt sakteligen känna mig ok igen... Note to self: DRICK INTE APELSINJUICE NÄR DU ÄR BAKFULL! Hur fan tänkte jag liksom? (tro förresten inte att jag fick behålla något av det jag petat i mig)

Nu är det bara två timmar kvar på min arbetsdag och sen ska jag bannemej inte göra nånting! På sin höjd hyra en film till mig själv och kanske äta lite popcorn...

Anledningen till segheten förresten är kanske inte så långsökt om tittar lite längre ner i bloggen. Var ju halloweenfest på Kåren igår, en mycket rolig sådan också. Skön stämning, sköna människor och sköna samtal... haha...

Nu ska jag återgå till mitt bloggläsande och resten av min iskalla paj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback