en helt ovanlig lördag

blogga en lördagkväll, vet inte om det någonsin hänt förut... min kväll har i alla fall hittills spenderats i soffan framför tvn, har varit jäkligt skönt faktiskt. var sjuk och ynklig tors-fre men kände mig bättre under fredagskvällen och drog hem till fillan och cart och drack lite vin som planerat. efter att ha varit säng/soffliggande i två dagar kände jag att det var på sin plats med en liten blixtvisit på kåren. och det var en rätt bra idé faktiskt, fick komma ut ur lägenheten några timmar till och hade en trevlig avslutning på kvällen.

idag har jag varit ute och handlat med mamma och calle under dagen. bland annat en efterlängtad sänglampa införskaffades, så nu kan jag äntligen läsa om kvällarna innan jag somnar, halleluja! var för första gången också inne på ica maxi på erikslund och fyllde på matförråden härhemma lite.

inser att min blogg ser otroligt tråkig ut helt utan bilder så jag bjuder på lite bildbevis för att jag faktiskt var i berlin härom veckan


fina gamla tunnelbanevagnar hade de


berlinmursgrafitti

mera grafitti

och jag på en bro


spännande va? :)
nu ska jag ta mig tillbaka till soffan igen, eller kanske till och med sängen, vore skönt att vakna upp helt oförkyld tycker jag. imorn ska jag jobba på fortet hela dagen tillsammans med ida och sen ska jag förhoppningsvis baka kanelbullar hos fillan och cart tillsammans med lillan (och stenram?)

tjipp!


Kommentarer
Postat av: Stenram

varför är jag en parantes? jag är ju t.o.m. i stan medans lillan är i stockholm just nu!!!!

Postat av: Fillan

Kanellbullensdag är uppskjuten tills på tisdag em/kväll istället. =)Bara så att man vet.

2009-10-04 @ 15:33:10
Postat av: mikaela

haha, för att jag inte kom ihåg hur det låg till egentligen...

2009-10-04 @ 18:51:39
URL: http://mickigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback