Freitag

Fri dag... yes! har varit i skolan idag och jag har tenta nästa vecka, men nu är det faktiskt helg, då får man ta ledigt! Ikväll blir det en gammal klassiker som inte har varit någon klassiker på hela terminen, nämligen middag på kåren och lite öl på det. Nu måste jag ju till och med betala för (mat)kalaset men det kanske jämnar ut sig eftersom jag får billigare öl...

Det här som jag har varit förvirrad över har jag fortfarande inte fått någon klarhet i och har nog också insett att jag inte heller kommer att få det, vilket faktiskt suger lite. Nu kan jag ju bara spekulera och det brukar ju aldrig vara bra, men men, inte mycket alls att göra åt saken...

Det där med att det här skulle bli veckan när jag blev frisk och kunde börja träna igen var ju bara lögn och elakt förtal... Fick ett återfall av dunderförkylning som turligt nog faktiskt blåste över på ett dygn ungefär och nu mår jag mycket bättre... Så, nästa vecka får bli den magiska veckan när jag kan träna igen tycker jag. Var ju i och för sig på ett yoga pass under en lycklig dag när jag mådde lite bättre. Kanske bara ska vara tacksam för det helt enkelt...

Näe, jag har väl egentligen inte särskilt mycket alls att säga, sitter mest och väntar på att Fillan och Cart ska höra av sig så att vi kan dra oss ner mot Kåren... Funderade på att fira in helgen med ett glas vin medan jag väntade, men det är nog försent nu, så nu kan jag helt enkelt bara fortsätta vänta... hehe

Gick igenom en massa gamla bilder igår för att kanske framkalla, insåg att man har haft en himla massa skoj
genom åren... Och att jag saknar Johan... Och de första piratfesterna, helt fantastiska kvällar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback