Inte bajs

Den tydligen svårdefinierade bajsliknande presenten är alltså en enorm kaka och inget annat. Ja, "är" stämmer faktiskt fortfarande, ett tag till i alla fall. Har fått i mig halva ungefär, om man ville tror jag att man skulle klara sig minst en vecka på bara en sån kaka och lite vatten... Gott är det i alla fall, jag tackar och bockar, ett bus som verkligen är en win/win situation! Har inte riktigt kommit på någon bra strategi för att få detta "bus" att upprepa sig, kanske säga att det var oerhört läskigt och att jag var rädd ända tills jag fick reda på var presenten kom ifrån? Ja, jag vet inte helt enkelt...

Imorn är det dags för sista dagen på skolan för ett tag, är ju nämligen höstlov, men efter det ska jag tillbaka i fyra veckor till. Det har som sagt varit en bra vecka. Imorn är det också dags för en efterlängtad spelning med Hoffmaestro, jag har velat se dem hela våren och sommaren och missat dem båda gångerna de har varit här. Men nu är det bannemej dags, på Silk av alla ställen...!?

För någon timma sedan satt jag och valde mellan att följa med på bio eller att gå och träna. Jag valde att gå och träna, men tji fick jag för det, passet blev inställt eftersom det bara var jag där... Lite surt faktiskt! Kanske i och för sig är lika bra är så himla trött så jag hade säkert bara somnat där i biosalongen och det är ju lite ovärt.

Nej, nu ska jag förflytta mig till soffan och förbereda sömn...

Om tre timmar och lite till trillar lönen in på kontot, woho! och snart är det jul... ehh...


Kommentarer
Postat av: Tina

Vill bara påpeka att jag ALDRIG har använt ordet bajs i samband med den där kakan eller vad det var ;)

2009-10-23 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback