kluven

om jag inte pluggar något mer nu så gör det inget om jag kuggar... Ursäkta mig, men vad fan är det för logik??? Sitter här och funderar på hur jag ska utnyttja de sista två timmarna innan tentan. Borde åka ner till biblan och läsa lite i en bok jag inte fick låna hem, borde skriva den sista uppsatsfrågan, borde läsa mer och göra de gamla tentorna en gång till... Men vad gör jag då? Inget, skulle man nog kunna sammanfatta det som...

Jag fick i alla fall nyss besked om att jag har klarat tentan jag skrev för två veckor sedan, var rätt skönt att få det beskedet faktiskt. Var egentligen inte jätteorolig, men man vet ju liksom aldrig...

Nej, nu rycker jag upp mig och fixar lite kaffe och gör mig redo för att åka till biblan och slutplugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback