Nu jävlar hörrni...

bloggas det i en himla fart!

Fick precis en liten käftsmäll av verkligheten. Jag har ju skrivit upp mig på att skriva en gammal oklarad tenta nu på torsdag och har inte haft tid att plugga någonting alls hittills. Det är en rätt massiv tenta och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna få in all kunskap om engelsk och amerikansk historia på typ 2 dagar... Vill helst bara skita i att skriva den för jag är ju inte direkt ett fan av att misslyckas, men jag tror att jag måste ge det en chans och så får jag ta skammen efteråt. Så, egentligen har jag lektion i en annan kurs idag om typ tio minuter, men den får nog helt enkelt lida till förmån för pluggning och fixning av material till tentakursen.

Planen för dagen
- jaga böcker och kompendier till HEN200
- skriva ut alla sammanfattningar, repetitionsfrågor och gamla tentor jag kan hitta
- börja läsa
- försöka hämta ut första tentan i en av kurserna jag läser nu och förbereda mig inför handledning imorn
- skypedejta
- träna
- öva på uppsatsfrågor

(-och flina lite för att jag egentligen tycker att det är lite roligt när det kör ihop sig och blir alldeles för mycket att göra på en gång)

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback